در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مربیان ورزش‌های جانبازان و معلولین هرمزگان ، با حضور مسئولان استانی ، از تیم‌های معلولین فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این مراسم ، استاندار هرمزگان در ابتدا با بیان اینکه حمایت فولاد هرمزگان از ورزش حرفه‌ای و کارگری زبانزد و این نشان‌دهنده تعهد این بنگاه اقتصادی به مسئولیت‌های اجتماعی است، عنوان کرد: فولاد هرمزگان در امر حمایت از ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیز اقدامات موثری انجام داده است.

مهدی دوستی اظهار داشت: در اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی تلاش خواهیم کرد اعتبارات بیشتری را برای ورزش معلولین و جانبازان در نظر بگیریم و از طریق مسئولیت‌های اجتماعی از این ورزش حمایت کنیم.

چتر حمایت فولاد هرمزگان بر ورزش استان گسترانیده شده است

در ادامه احمد مرادی عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:  هرجا در امر ورزش از فولاد هرمزگان درخواست کردیم وارد شود، چتر حمایتی خود را گسترانید.

مرادی ادامه داد : فولاد هرمزگان نماد تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی است و حضور و موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی گواه این موضوع است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: امروز فولاد هرمزگان قریب به ۸۰ تیم قهرمانی و کارگری و بیش از یک هزار ورزشکار را تحت پوشش قرار داده است که در صنعت کشور سابقه ندارد.

عطاالله معروفخانی اضافه کرد: از ۸۰ تیم فعال در استان، اکثر تیم‌های استانی را حمایت می‌کنیم و به زودی با حمایت مسئولان استانی در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان قدم‌های بزرگی برمی‌داریم.

لازم به ذکر است، در پایان از تیم‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته فولاد هرمزگان و سایر ورزشکاران جانبازان و معلولین هرمزگانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر /