غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و زمانی معاونت استان ها و تشکل های اتاق ایران در متن مشترکی از هيات رئيسه و هيات نمايندگان اتاق بازرگانی هرمزگان برای ساخت و تکمیل ساختمان اتاق بازرگانی هرمزگان در کمترین زمان ممکن با حداقل هزینه قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، متن مشترک غلامحسین شافعی و سیدجواد زمانی بدین شرح است:

 

احتراما نظر به جایگاه اتاق های بازرگانی استانها بعنوان متولی بخش خصوصی استان در ایجاد انسجام میان فعالان اقتصادی با دستگاه های حاکمتی متولی توسعه اقتصادی، پیگیری مطالبات تجار، بازرگانان و صنعتگران و توانمندسازی تشکل های اقتصادی استانی، برخورداری از ساختمان درخور جایگاه اتاق بازرگانی، در تحقق ماموریتها و وظایف تصدی گری محوله به اتاقها اهمیت می یابد.

از اینرو، با عنایت به آنکه پروژه احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، با صرف حداقل هزینه، در کمترین زمان ممکن و با بهره گیری حداکثری از منابع مالی آن اتاق و ظرفیتهای استانی به اتمام رسید، برخود واجب می دانم، مراتب تقدیر خود را از رویکرد و توسعه محور، نگاه بلند مدت، حسن مدیریت و درایت جنابعالی در کسوت رئیس اتاق بندرعباس در تحقق این پروژه عظیم و نیز همکاری و همراهی صمیمانه هیئت رئیسه و هیئت محترم نمایندگان آن اتاق اعلام دارم.

بی شک، تحقق این مهم حاصل نمی شد جز در سایه تدبیر آن برادر بزرگوار و انسجام و وحدت مثال زدنی هیئت نمایندگان محترم آن اتاق در این مسیر. در نهایت ، توفیق روز افزون از درگاه ایزد منان برای جنابعالی مسئلت دارم.

 

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

سید جواد زمانی معاونت امور استانها و تشکلهای اتاق ایران

انتهای خبر /