عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: در اجرای طرح مسکن جوانان جزیره در راستای طرح نهضت ملی مسکن و وعده دولت مردمی سیزدهم پیشرفت های بسیار خوبی در جزیره قشم صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، منصور آرامی در آئین آغاز به کار پروژه مسکن جوانان در سه شهر جزیره قشم، بیان داشت : همراهی و همکاری خوبی میان بخش های مختلف در جزیره قشم برای اجرای طرح مسکن جوانان شکل گرفته که شایسته تقدیر است.

آرامی ، ادامه داد: امیدوار هستیم پس از اجرای ابرپروژه احداث پل خلیج فارس و رفع مشکل مسکن، با برنامه ریزی جامع صورت گرفته شاهد استفاده از ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجود برای توسعه متوازن در تمام نقاط جزیره قشم باشیم.

امام جمعه شهرستان قشم ، اظهار داشت : یکی از نعمات پیروزی انقلاب اسلامی در قشم حضور مدیران ساعی و تلاش گر در دولت مردمی سیزدهم برای حل مشکلات جزیره است که با نگاه مثبت خود موجب افزایش امید و اعتماد جامعه محلی می شود.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی تصریح کرد: اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم پاسخ درست مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم برای رفع یکی از مشکلات و نیازهای قدیمی جوانان و ساکنان جزیره بود.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم نیز با بیان اینکه موضوع مسکن جوانان یک اتفاق بسیار مهم و شیرین برای جزیره قشم است، گفت: پس از سال ها، خوشبختانه امروز و دوره مدیریت فعلی، ساکنان جزیره احساس می کنند که سازمان منطقه آزاد قشم در کنار مردم قرار گرفته است و به مطالبات آنها پاسخ داده می شود.

شیخ محمدعلی امینی، مدیر مدرسه علوم اسلامی سلطان العلما بندر لنگه نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیاری از جوانان جزیره قشم برای در اختیار داشتن زمینی جهت ساخت مسکن، سال ها در انتظار بودند و امروز خوشحالیم که در این زمینه سازمان منطقه آزاد قشم با برنامه ریزی خوب صورت گرفته در راستای عمل به وعده دولت مردمی سیزدهم پیشگام بوده است.

انتهای خبر/