شهردار بندرعباس گفت: قضاوت  پيرامون عملكرد شهرداری بندرعباس بر عهده مردم است بر همين اساس رضايتمندی مردم در همه كارها در اولويت می باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوزدرهرمزگان، مهدی نوبانی در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ضمن تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل سازمان سیما منظر و فضای سبزگفت: مردم توقع دارند در حوزه های مختلف شهری تحول بنیادی ایجاد شود ومشکلات و معضلات به سرعت رفع و حال و هوای شهر دگرگون شود.

نوبانی افزود: طراحی در حوزه فضای سبز باید با استفاده از ظرفیت های محیط طبیعی و بکر صورت پذیرد و در ساختار طبیعی فضاها نباید تغیبرات زیادی ایجاد کرد و فضا های تصنعی ساخت، توجه به این مساله باعث می شود تفریحات و گردش مردم با طبیعت و فضای واقعی محیط گره بخورد و فضاهای شهری جنبه های طبیعی خود را حفظ نماید.

وی عنوان کرد: بلوارهای زیادی در سطح شهر هستند که حاشیه آنها برای جنگل‌کاری مناسب است و می شود از این ظرفیت برای ایجاد زیبایی بصری شهر استفاده کرد و محیط شهر را با زیبایی های طبیعی و درختان  و گیاهان تلطیف کرد.

نوبانی تصریح کرد: قضاوت عملکرد شهرداری بر عهده مردم است ما هر اندازه گزارش عملکرد بدهیم زمانی قابل قبول خواهد بود که تغییرات برای  مردم ملموس و مشخص باشد و این امر در سایه همدلی همراهی و وجدان کاری محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت منظر شهری و خلاقیت در ایجاد مناظر شهری خاطر نشان کرد: توانمندی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، زمانی مشخص میشود که در خلق زیبایی ها برای شور و نشاط مردم موفق عمل کند این حرکت شکل گرفته اما نیاز به شتاب بیشتری دارد تا فضای سبز شهر به جایگاه واقعی خود برسد و یک شهر نمونه و الگو در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شود.

این مقام مسؤل بیان داشت: مسولیت اجتماعی فرهنگی شهرداری ها باید تمام شهر را در بر بگیرد در حوزه خلق زیبایی و فضای سبز هم باید همین اتفاق بیفتد و همه نقاط شهر پارک ،بوستان و فضای کافی برای گردش و شور و نشاط مردم فراهم شود.

در این دیدار خادم رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر عباس گزارش مستند و کاملی از عملکرد این سازمان در حوزه برنامه های راهبردی ،تولید گل و گیاه، احداث نهالستان جدید، پروژه ورودی های شهر، سیستم آبیاری تحت فشار ، طراحی پارکها و بوستانها ، بهسازی پارکهای سطح شهر ، رفع نواقص روشنایی در پارکها ، رفع مشکلات باغ پرندگان و دیگر اقدامات آن سازمان ارائه نمودند و آمادگی آن سازمان را برای انجام ماموریت ها و پروژه های جدید اعلام نمود.