نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با کسب ۶۵ امتیاز ، قهرمان مسابقات پهلوانی و زورخانه ای در بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، یازدهمین دوره مسابقات هنرهای فردی و گروهی زورخانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس به میزبانی پایگاه هوایی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات نیروی هوایی ارتش با کسب ۶۵ امتیاز به عنوان قهرمان معرفی شد. تیم نیروی زمینی با کسب ۴۷ امتیاز و نیروی دریایی با ۲۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت‌های انفرادی در رشته دومیل بازی، مجتبی زنگنه قهرمان، جواد خرمی نایب قهرمان و محمد سیاوشی عنوان سوم را کسب کردند. همچنین در رشته میل گیری سنگین، ابراهیم محمدی، حسین بحیرایی و وحید کریمی به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مرتضی حسامی در رشته چرخ تیز عنوان قهرمانی را کسب کرد، مسعود فرمانی نایب قهرمان و اسماعیل عارفی رتبه سوم را کسب کردند. رشته کباده با قهرمانی محمد سیاوشی و نایب قهرمانی محمد زارع و کسب رتبه سومی برای مسعود فرجی به پایان رسید.

در رشته چرخ چمنی، آرش سیف قهرمان، یاسر تیموریان نایب قهرمان و مرتضی آشنایان مقام سومی این دوره شدند.

در رشته سه و چهار میل بازی، مجتبی زنگنه قهرمان، مسعود فرمانی مقام دوم شد.

در رشته سنگ، مصطفی رحیمی قهرمان، یوسف دارایی نیا نایب قهرمان و یاسر تیموریان مقام سومی را کسب کردند.

امیر خلبان سرتیپ دوم محسن حیدریان فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس، خود از قهرمانان رشته ورزشی زورخانه‌ای است و از زمان فرماندهی او در پایگاه هوایی بندرعباس، توجه ویژه‌ای به ورزش در میان کارکنان و نیز خانواده‌های کارکنان صورت گرفته و تعاملات ورزشی و اجتماعی پایگاه با دستگاه‌های ورزشی استان و جامعه محلی نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام