سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان از مساعدت مربیان و روسای مراکز در تعمیر و راه اندازی مخزن آب ، کولر و امور تاسیساتی برای زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رضا علیزاده ضمن عرض تسلیت به مردم سایه خوش و با قدردانی از اقدام مربیان و کارکنان در همراهی با مردم زلزله زده و مشارکت در امور فنی و تاسیساتی و برق  افزود: ستاد بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تشکیل و اعزام سه تیم فنی و پشتیبانی متشکل از مربی و نیروی پشتیبانی و تدارکات به زلزله زدگان امداد رسانی می کند.

علیزاده ، تصریح کرد: تیم های فنی و حرفه ای امور لوله کشی ،تعمیر و نصب کولر و برق رسانی و کمک به زلزله زدگان  روستای سایه خوش را به کمک تجهیزاتی که دارند انجام می دهند.

وی ، عنوان کرد : پس از  وقوع زلزله فوری تیمی از نزدیک ترین مرکز به کانون زلزله از مرکز آموزش فنی و حرفه ای  بندرلنگه  و خمیر به روستای سایه خوش اعزام شدند . مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی بندر لنگه،بندر خمیر ، بستک ، بندرعباس ،میناب و اداره کل در کمک رسانی پیش قدم بوده اند و با تمام توان و تخصص خود به هم استانی های خود یاری رساندند و این کمک رسانی با انجام نیاز سنجی  ادامه دارد.تیم بیست نفره به صورت شیفتی کمک رسانی می کنند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان، توضیح داد :با همکاری هلال‌احمر و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان  نیز تعداد ۵۵محموله چادر امدادی و بسته های دستکش کار با کامیونت و راننده این اداره کل دیروز (۱۱ تیر اولین روز زلزله ) به زلزله زدگان رسانده شد.

انتهای پیام