رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم استفاده از ظرفیت های تاریخی و ساحلی شهر لافت در جذب گردشگر تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  علی درویش پور در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر لافت، بیان کرد: این شهر با داشتن تاریخی غنی و بناهایی با قدمت هزاره، می تواند به یکی از اصلی ترین مناطق گردشگری جزیره تبدیل شود.

وی با اشاره به تعامل حاکم بر روابط بین اعضای شورای شهر، شهرداری و مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم افزود: هدفگذاری برای جلب سرمایه گذار و توسعه خدمات شهری به ویژه در حوزه نظافت شهری و ارتقا سیما و منظر آن گزینه ای برای آغاز توسعه این شهر جدید می باشد.

درویش پور همچنین بر لزوم داشتن یک برنامه و سند جامع توسعه شهری تاکید کرد و عنوان داشت: باتوجه به این مطلب که لافت به تازگی به جرگه شهرهای جزیره پیوسته، لازم است با یک برنامه مدون وارد مسیر توسعه یافتگی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از حاضران در جلسه خواست تا با ایده پردازی و نوآوری در حوزه سیما ومنظر شهری و توسعه فضاهای گردشگری، چهره ای متفاوت از شهر لافت ارائه دهند و این منطقه تاریخی را به بهترین شکل ممکن به عنوان یک مقصد گردشگری به مردم کشور معرفی کنند.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لافت به بیان برخی از مسایل و مشکلات شهر پرداختند.