شهردار بندرعباس در جلسه شورای اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را به عنوان ظرفیت‌های موثر و کارآمد شهرداری معرفی و مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، عباس امینی‌زاده در جلسه شورای اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اظهار کرد: برای رشد و موفقیت در هر سازمان، تفکر و اندیشه‌های متفاوت برای تصمیم‌گیری باید در کنار هم قرار بگیرند تا تصمیم و نتیجه نهایی کارآمدتر باشد.

وی افزود: با همت کارکنان این سازمان مشکلات ناوگان درون‌شهری کاهش یافته و شاهد رشد قابل‌توجهی در فعالیت‌های حوزه ترافیک هستیم.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه معابر، شریان‌های حیاتی هر شهر هستند و حفظ جان همه شهروندان در سفرهای درون‌شهری دارای اهمیت قابل توجهی است، گفت: تاثیر حمل و نقل عمومی بر زندگی سالم بسیار زیاد است، تا جایی که گاهی نصب صحیح و به موقع یک سرعت‌کاه، می‌تواند منجر به نجات جان عابرین شود.

امینی‌زاده در ادامه از  خدمات‌دهی، ایمن‌سازی و اصلاح هندسی صورت گرفته در شهرک پیامبر اعظم توسط متخصصان حوزه حمل و نقل و ترافیک قدردانی کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی بندرعباس، حمل و نقل عمومی ارزان و با پوشش حداکثری از نیازهای مهم و اساسی شهر است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش خطوط تاکسی و اتوبوس درون‌شهری، بیان کرد: اهمیت و نیاز به وجود نیروهای کارگری در مجموعه شهرداری انکار ناپذیر بوده و در همین راستا در نظر گرفتن تسهیلات و تشویقی کارکنان مورد تاکید قرار دارد.

  • نویسنده : کاظم محمدیان مصمم