نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان دروزاه طلایی اقتصاد کشور نام دارد لزوم ایجاد شعبه مستقل ارزی در شهر بندرعباس بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، حسن روحانی تازیانی در دیدار با رئیس سرپرستی منطقه چهار بانک شهر و هیات همراه  اظهار داشت: بدون شک توسعه خدمات بانکی و استفاده از ظرفیت های قانونی برای ارائه تسهیلات بیشتر بانکی به تجار و بازرگانان باید از اولویت های سیستم بانکی کشور باشد.

وی بیان داشت: در برهه کنونی که خدمات بانکی وارد عرصه های نوینی شده است و بانک ها سعی می کنند بهترین خدمات را به ارباب رجوعان خود داشته باشند اما خلا عدم وجود شعبه مستقل ارزی در شهر بندرعباس کاملا محسوس است و امید می رود بانک شهر بتواند با ایجاد این شعبه بخشی از دغدغه فعالان اقتصادی برای مراجعه به شهرهای دیگر را برطرف نماید.

حیدری رئیس سرپرستی منطقه چهار نیز در ادامه این نشست ضمن تشریح خدمات بانک شهر در حوزه های ارزی و ریالی همچون بانکداری الکترونیک، گفت: بانک شهر قادر است با صدور کارت فیزیکی برای اشخاص حقوقی، صدور تنخواه کارت، سامانه داک برای اشخاص حقوقی، ارائه بسته اعتباری در بخش ارزی و ریالی و حواله ها و بروات ارزی و … به مشتریان خود خدمات ویژه ای را ارائه دهد.

وی یکی از مزیت های رقابتی بانک شهر در حوزه ارزی را پرداخت تسهیلات ارزی عنوان کرد و افزود: شعبه بندرعباس این آمادگی را دارد که در تمامی حوزه ها اعم از ارزی و ریالی خدمات مطلوبی به مردم بندرعباس از جمله اعضای اتاق بازرگانی ارائه دهند.

حیدری با بیان اینکه ۳۵ درصد از سوییفت ارزی کشور در اختیار بانک شهر می باشد و در تمام کشورها نیز کارگزار مستقیم دارد بدون شک می تواند خدمات بسیار خوبی را به فعالین اقتصادی در استان ارائه نماید.

این مسوول همچنین نسبت به واگذاری تمام اختیارات ارزی منطقه به شعبه بندرعباس و ایجاد شعبه مستقل ارزی در کوتاه ترین زمان ممکن قول مساعد دادند.

یادآور می شود دکتر پیام رضایی دبیرکل اتاق بازرگانی هرمزگان و نگهداری رئیس شعبه بانک شهر در بندرعباس نیز در این نشست حضور داشتند.