سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : حاصل زحمات و خدمت‌رسانی به دانشجویان در معاونت فرهنگی و دانشجویی در بخش‌های مختلف فرهنگی، رفاهی و اجتماعی تربیت نیروی انسانی در حوزه مدیریتی، پزشکی و متخصصان و کارشناسان حوزه سلامت است که امروز در این بخش کاملا مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، غلامعلی جاودان در آیین تکریم از بازنشتگان حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی  گفت: امروز به لطف برگزاری این آیین شاهد بازنشستگی جمعی از کارکنانی هستیم که به جز خدمت به دانشجویان به هیج چیزی فکر نمی‌کردند و تداعی کننده روزهای دانشجویی اینجانب در دانشگاه با این عزیزان بوده است.

جاودان افزود : خدمت‌رسانی در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی با همه سختی‌ها و مشکلات پیش رو موجب خرسندی است که شاهد فارغ التحصیلی دانشجویان در رشته های مختلف پزشکی برای خدمت به مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به دانشجویان برنامه‌ریزی‌های خاص خود را دارد، یادآور شد : همه دانشجویان به نوعی از خدمات این حوزه در زمان تحصیل بهره می‌برند.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به احادیث و روایت در این آیین خطاب به حضار گفت :نیک کارکردن و به نیکی کار کردن از مباحث مهمی است که انسان بتواند کارهایش را به نیکی انجام دهد.

حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی افزود: تکریم از  بازنشستگان وپیشکسوتان دانشگاهی و به خصوص در حوزه دانشجویی ارزشمند و از کارهای نیکی است که صورت می‌گیرد.

تقوی اضافه کرد: درحوزه دانشجویی به همه فراز و فرودها، باهمه تنگناها و مشکلات پیشرو و… برای خدمت رسانی به دانشجویان جز با رویی گشاده و دستانی مهربان نمی‌توان کار کرد که امروز همه این عزیزان این مراتب را داشته‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این آیین گفت: حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی یکی از حوزه‌هایی است که جز با صبر، مهربانی،ایثار نمی‌توان در آن کارکرد.

رضا افضلی‌پور با اشاره به این نکته که همه دانشجویان در دروان تحصیلی از بخش‌های فرهنگی و دانشجویی بهره خواهند برد، تصریح کرد: نگاه ما به این حوزه خدمت‌رسانی مطلوب و رضایت‌بخش به دانشجویان است و با همه امکانات این رویه را در پیش گرفته‌ایم.

افضلی‌پور خاطر نشان کرد: کمبودهایی هم نیز وجود دارد که با برنامه‌ریزی در صدد رفع آنها در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

گفتنی است ، در این آیین ۵ نفر از حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی به درجه بازنشستگی نائل شده‌اند.

دکتر صدیقه عابدینی / معاون اسبق فرهنگی و دانشجویی

عبدالمجید رزم‌پور / رئیس اداره نقلیه دانشجویی

فریده باقری / رئیس اداره امورخوابگاه‌های دانشجویی

پیرمحمد غلامی / رئیس خوابگاه پسرانه شهید مطهری بندرعباس

محمد احترامی / کارشناس حسابداری

انتهای پیام