مجموعه فرش شهر هرمزگان به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فرش شهر بندرعباس با اشتغال‌زایی قریب به 20 نفر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،شب گذشته نمایشگاه فرش شهر هرمزگان با حضور علاقه‌مندان به این حوزه و جمعی از مردم شهر بندرعباس، جنب پل رسالت به افتتاح رسید.

مطهره طالبی مدیر مجموعه فرش شهر هرمزگان در حاشیه‌ی آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در گذشته این فروشگاه در ابعاد یک مغازه کوچک فعالیت می‌کرد و ما به‌عنوان فروشگاه فرش کاشان خدمات ارائه می‌دادیم اما اکنون با برند فرش شهر هرمزگان و فضای بسیار بزرگ‌تری در حال فعالیت هستیم.

از وی در رابطه با تخفیف‌های ارائه شده و شرایط ویژه‌ی فروش محصولات پرسیدیم که طالبی گفت: برای فرش‌های این مجموعه، تخفیف ۱۸ تا ۲۰ درصدی در نظر گرفته‌ایم در ضمن مجموعه شهر فرش هرمزگان به دو صورت نقد و اقساط کالای خود را عرضه می‌کند.

طالبی ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰ نوع فرش در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در این فروشگاه موجود است و بعد از ۳ تا ۶ تمامی این طرح‌ها با طرح‌های جدید جایگزین می‌شوند و این یعنی هر زمان که شما به مجموعه مراجعه کنید با طرح‌های متفاوت روبه‌رو خواهید شد.

وی اذعان داشت: در این مجموعه بزرگ، فرش دستباف، فرش ابریشمی و فرش‌های با برندهای موجود است و سعی داریم همواره خدمات ارزنده‌ای را به مشتریانمان ارائه دهیم.

طالبی در خصوص افتتاحیه نمایشگاه نیز تشریح کرد: این برنامه، افتتاحیهی بزرگ‌ترین فروشگاه فرش استان هرمزگان بود و با برگزاری این نمایشگاه به دنبال آن بودیم که بتوانیم خودمان را به مردم بیشتر معرفی و همچنین از نظرات آنان در ادامه‌ی راه استفاده کنیم.

مدیر مجموعه فرش شهر هرمزگان سپس در تشریح شرایط اقساطی فروش این فروشگاه گفت: شرایط اقساط به‌صورت ۱۲ ماهه و ۳۶ ماهه است و ما با کارمندان دستگاه‌های دولتی و خصوصی نظیر کارمندان بانک، بازنشستگان، معلمان و … قرارداد داریم و البته حاضریم با چک کارمندی نیز محصولات خود را عرضه کنیم.

وی در پایان در خصوص میزان اشتغال‌زایی این مجموعه نیز بیان داشت: نیروهای ما همه جوانان و پرانرژی هستند و در شرایط فعلی برای حدود ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۵ نفر نیز به‌صورت‌ غیرمستقیم اشتغال‌ ایجاد کرده‌ایم.

انتهای پیام