سرپرست فرمانداری شهرستان بستک در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت:با توجه به عدم تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان، محدودیتها طبق روال قبل ادامه خواهد داشت.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان به ریاست بستان سرپرست فرمانداری و مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ولی بستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ضمن تشکر از حضور همه مردم و مسئولین در برنامه های دهه مبارک فجر و ایام الله ۲۲ بهمن از زحمات و فداکاری های کادر بهداشت و درمان در راستای مقابله با بیماری کرونا قدردانی نمود.

بستان در ادامه جلسه با توجه به ارائه گزارش مدیر شبکه بهداشت و درمان در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان افزود: با توجه به عدم تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان تمامی محدودیت ها طبق روال قبل ادامه خواهد داشت.

وی به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص تزریق واکسن کرونا برای کودکان بالای ۵ سال اشاره و از روسای آموزش و پرورش بستک و جناح خواست تا اقناع سازی و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان در پایان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک از سوی اصناف و همچنین ضرورت الزام کارمندان به تزریق دوز سوم واکسن کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام