رئیس پلیس راهور استان هرمزگان محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی و شهری مراسم تاسوعا و عاشواری حسینی در بندرعباس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سرهنگ مجیدصالح پور،  ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیان داشت: پلیس راهنمایی رانندگی استان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می کند تا ضمن ارائه خدمات خدا پسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشد.

صالح پور افزود: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت های عزاداری در صبح روز تاسوعا باعنایت به برگزاری مراسم در نوارساحلی ودر زیرپرچم در بوستان غدیر، محدودیت تردد و دسترسی درکنار گذر لاین جنوبی بلوار ساحلی در محدوده مذکور انجام می شود.

وی ادامه داد  : محدودیت ترافیکی شهر بندرعباس در روز عاشورا نیز از ساعت ۶ صبح تا پایان نمازظهر عاشورا، درمسیر های میدان حضرت امام ،تقاطع شهیدمطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیرهای مقابل بلوار امام خمینی ره از میدان شهداء تامیدان انقلاب و کلیه مسیرهای ورود به خیابان تاپایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ضمن در خواست از شهروندان و رانندگان جهت همکاری شایسته با ماموران پلیس در نظم بخشی به ترافیک شهری در روز عاشورا ، در صورت لزوم و ضرورت تردد ، ازمسیرها جایگزین در بلوار جمهوری و بلوار ساحلی جهت تردد استفاده کنند.

انتهای پیام