با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، محمد مرودی فرماندار بندرعباس، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان و جمعی از مسوولین مدرسه ۹ کلاسه کلمتلی در شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، هاشمی با اشاره به اینکه مدرسه کلمتلی در شهرستان بندرعباس با مشارکت خیر و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان احداث شده است، افزود: برای احداث این مدرسه ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی همچنین خاطرنشان ساخت: مدرسه کلمتلی با زیربنایی بالغ بر ۷۰۷ متر مربع و درقالب ۹ کلاس درس احداث شده است .
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد : با بهره برداری از این فضای آموزشی در قالب هنرستان در شهرستان بندرعباس تعداد ۲۲۵ دانش آموز از فضای ایمن و استاندارد برخوردار می شوند.
هاشمی در ادامه ابراز داشت: مدرسه سازی یک جهاد فرهنگی و معنوی است که افراد می توانند با پرداخت هزینه ای هر چند اندک درآن مشارکت کنند و سهمی درپیامدهای مثبت فرآیند تعلیم و تربیت و ثواب اخروی آن داشته باشند.
گفتنی است؛ در حال حاضر ۲۱۴ پروژه مدرسه سازی در قالب ۸۹۷ کلاس درس در سراسر استان در حال اجرا بوده که برای تکمیل این پروژه ها قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای خبر