استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تحقق و اجرای طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به هرمزگان سبب پیشرفت توام با عدالت استان خواهد شد ، گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تمام توان خود برای به نتیجه رسیدن طرح‌های رشد استان را به کار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، به ریاست استاندار هرمزگان جلسه بررسی و پایش پیشرفت مصوبات سفر  رئیس جمهور به هرمزگان برگزار شد. 

در این جلسه مدیران ۱۱ دستگاه‌ اجرایی که در سفر رئیس جمهور بیشترین و مهم‌ترین پروژه‌های مصوب را داشتند به ارائه گزارش در خصوص آخرین روند اجرای پروژه‌ها و دریافت اعتبارات و تسهیلات پرداختند.

مطابق برنامه ریزی صورت گرفته بخشی از این مصوبات سفر قرار است در هفته دولت سال جاری و بخش دیگر در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده و به مردم شریف استان تقدیم شود.

مهدی دوستی با تاکید بر تسریع روند اجرای پروژه‌های رشد استان در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و گازرسانی به شرق و غرب استان این پروژه‌ها را مهم‌ترین طرح‌های دولت برای توسعه متوازن هرمزگان برشمرد.

دوستی ، تصریح کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند از تمام ظرفیت خود و مجموعه تحت نظرشان را برای تسریع در تکمیل و به نتیجه رسیدن پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهوری  به کار بگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت همه پروژه‌های مصوب سفر گفت: یکی از مهم‌ترین مصوبات گازرسانی به شرق استان است  که مبنای توسعه منطقه  و سپس استقرار صنایع سنگین در شرق استان خواهد بود.

گفتنی است ، در سفر دی ماه سال ۱۴۰۰ آیت ا… رئیسی ریاست جمهوری به  هرمزگان در مجموع ۱۶۴ طرح مهم و ۴۹ هزار میلیارد اعتبار و تسهیلات برای توسعه استان به تصویب رسید.

انتهای پیام