امام جمعه بوموسی در جریان سفر استاندار به این جزیره ضمن ابراز گلایه از برخی مدیران شهرستان که پروازی هستند و با خانواده در جزیره حضور ندارند گفت: مدیران پروازی نمیتوانند مشکلات مردم را حس کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد امام جمعه بوموسی در پی سفر استاندار به این جزیره در حضور استاندار و مدیران کل استان اهم مطالبات، مشکلات و انتظارات مردم را از تریبون مسجد جامع بیان کرد.

وی گفت: کمبود تولید آب شرب و ساعت آبرسانی، مشکلات ترابری هوایی و دریایی و حمل و نقل ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم و کمبود مسکن از مهمترین مشکلات مردم بوموسی است.

امام جمعه بوموسی افزود: کمبود مسکن و نبود شغل باعث شده است که جوانان این جزیره پس از سالها زندگی در این جزیره مهاجرت معکوس داشته باشند و از جزیره خارج شوند. 

حجت الاسلام پاک نژاد اظهار کرد: مردم در زمینه بهداشت و درمان با کمبود پزشک متخصص، دارو و وسیله اعزام بیمار به مراکز درمانی مرکز استان مواجه هستند.

وی تکمیل و تسریع در ساخت اتوبوس دریایی و صدور مجوز صید برای صیادان را از مطالبات اصلی مردم و جوانان بوموسی از استاندار هرمزگان بیان کردند.

امام جمعه بوموسی گفت: شایسته نیست که حقوق پرسنل نیروگاه برق جزیره که برق شهروندان را تامین می کنند با ماهها تاخیر پرداخت شود و از آقای استاندار انتظار داریم که در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

امام جمعه بوموسی تامین بودجه فرهنگی و تعمیر و بهسازی مسجد جامع و ساخت دفتر امام جمعه را از دیگر مطالبات مردم بیان کرد.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی مدیران شهرستان که پروازی هستند و با خانواده در جزیره حضور ندارند گفت: مدیران پروازی نمیتوانند مشکلات مردم را حس کنند.

انتهای پیام