اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با حکم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب و سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیور، معاون وزیر صمت در نشست معارفه هیات مدیره با تاکید بر این که ایزوایکو ظرفیت و سرمایه ملی و مزیتی منطقه‌ای است گفت: ایدرو برنامه ارتقای مستمر تخصصی و حرفه‌ای ایزوایکو به‌عنوان بزرگترین سازنده و تعمیر کننده انواع شناورها و سازه‌های دریایی کشور را به جد در دستور کار دارد و در سیاست‌های وزارت صمت در دولت مردمی توجه مضاعفی برای توانمندسازی و حمایت‌های کارشناسانه از صنعت دریایی و تولیدکنندگان این حوزه معطوف شده است.

محسن صالحی‌نیا همچنین نقش کلیدی ایزوایکو برای رفع نیازهای کشور در زمینه تعمیرات، نوسازی و ساخت انواع شناور به ویژه در شرایط تحریم‌های غیرقانونی سال‌های اخیر و نیز داخلی‌سازی سازه‌های دریایی موردنیاز صنایع انرژی کشور را شاخصه توانمندی داخلی و ملی ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت مدیره بزرگترین مجتمع کشتی سازی کشور خواست تا این مسیر را با شتاب و دقت بیش از پیش دنبال نمایند.

در این نشست همچنین احکام هیئت مدیره جدید ضربی، صادقی و رضایی ابلاغ شد. سلمان ضربی مدیرعامل جدید ایزوایکو دکترای صنایع دریایی از دانشگاه ملی کره جنوبی ، مهندسی و کارشناسی ارشد مکانیک و کشتی سازی از دانشگاه صنعتی شریف دارد.

صالحی‌نیا، علاوه بر حضور از دو دهه قبل در مجموعه ایزوایکو سوابقی چون مدیریت پروژه ساخت نخستین کشتی اقیانوس پیمای ایران و مدیریت پروژه ساخت بزرگترین نفتکش داخلی و مدیریت کشتی سازی صنایع دریایی ایران (صدرا) را نیز در کارنامه خود دارد.

در این مراسم از خدمات اسماعیل صادقی سرپرست سابق مجتمع قدردانی شد.

انتهای پیام