در مراسمی با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و فرماندار بندرلنگه ، مدیر جدید امور آبفای این شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح درریانیوز ، خلیل یکتاپرست قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیر سابق امور آب و فاضلاب بندر لنگه با اشاره به خدمات سه دهه ای علی محمودی در شهرستان های مختلف هرمزگان افزود : محمودی در سال های اخیر تلاش های زیادی در حوزه آبرسانی بندرلنگه انجام داد که تابستان امسال به دلیل وقوع زلزله و خسارت های وارد شده به روستاها ، حجم فعالیت های این امور نسبت به دیگر شهرستان ها بیشتر بود که جای تقدیر دارد.

وی همچنین با اشاره به ویژگی های مدیر جدید بندرلنگه خاطرنشان کرد ، قربان زاده یکی از نیروهای جوان و توانمند بندرلنگه است که می تواند خدمات شایسته برای حوزه آبرسانی این شهرستان ارائه دهد.

یکتاپرست خدمات رسانی مطلوب به شهرها و روستاهای بندرلنگه را از ماموریت های مدیر جدید دانست و گفت : مناطق زلزله زده نیز باید بطور ویژه رسیدگی شوند و تمام تلاش برای تامین نیاز آبی آنها به کار بست.

در ادامه این مراسم فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه نیز با اشاره به خدمات علی محمودی مدیر سابق ابفای این شهرستان از وی به عنوان یکی از مدیرانی دانست که کارنامه درخشانی در خدمات رسانی به روستاهای زلزله زده از خود به جا گذاشت.

وی از قربان زاده به عنوان جوان با انگیزه یاد کرد که در مسئولیت های قبلی توانسته موفق عمل کند.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش و برنامه ریزی بتوان به آنچه دولت مردمی در حوزه آبرسانی پیش بینی کرده دست یافت.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش های علی محمودی مدیر سابق ابفای بندرلنگه قدردانی و عماد قربان زاده به عنوان مدیر جدید ابفای این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام