در مراسمی با حضور معاون بهره برداری و توسعه آبفای هرمزگان و علی مهرانی فرماندار، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جاسک معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، فرماندار جاسک در این مراسم با قدردانی از مدیر سابق آبفای جاسک با اشاره به وضعیت آب این شهرستان ابراز امیدواری کرد، در دوره مدیریت جدید بتوان شاهد توسعه بیش از پیش آبرسانی در این شهرستان بود.
وی موضوع آب را در شهرستان جاسک مهم برشمرد و گفت: شهرستان جاسک یکی از شهرستان های پر تنش در حوزه آب است و این موضوع وظیفه مدیر جدید سنگین تر خواهد کرد.
مهرانی با تاکید بر اهتمام مدیر جدید به آبرسانی در روستاها افزود:در حوزه شرق و غرب شهرستان جاسک اکثر روستاها با تنش آبی مواجه هستند که می طلبد مدیر جدید با حضور میدانی در روستاها مشکلات را بررسی و برای رفع آنها برنامه ریزی کند.
در ادامه این مراسم احمد شاکری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش های علی زارعی مدیر سابق آبفای جاسک، از سید میلاد محبی به عنوان فردی توانمند یاد کرد که پیش از این به عنوان مسئول بهره برداری آبفای شهرستان انجام وظیفه کرده است و شناخت کافی از این شهرستان را دارد.
وی با بیان اینکه نیاز آبی این شهرستان با برنامه ریزی مرتفع خواهد شد، گفت: بهره مندی روستاهای جاسک از آب سد جگین به عنوان یک طرح مهم در دستور کار است که امیدواریم با تحقق این مهم، بخشی از مشکلات موجود در زمینه نیاز آبی مرتفع شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های علی زارعی تقدیر و سید میلاد محبی به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب جاسک معرفی شد.

انتهای پیام