در مراسمی با حضور فرماندار رودان، قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و همچنین مدیر حراست آبفا؛ ضمن قدردانی از تلاش های قنبر داوری، حمید کمالی به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان رودان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،خلیل یکتاپرست در این مراسم با قدردانی از تلاش چندین ساله قنبر داوری به عنوان مدیر آبفای رودان گفت: در دوره مدیریت داوری تلاش های زیادی در راستای توسعه آبرسانی به روستاها و شهرهای این شهرستان صورت گرفت که امیدواریم در دوره مدیریت جدید شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان رودان در توسعه و بهسازی خطوط انتقال، شبکه توزیع و اجرای طرح های ماندگار آبرسانی در این شهرستان باشیم.

یکتاپرست با بیان اینکه رودان علاوه بر آبرسانی در حوزه فاضلاب نیز گام های موثری برداشته است، افزود: توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب و ترغیب مشترکان برای دفع فاضلاب منازل از این طریق به عنوان راهبرد باید در دستور کار مدیر جدید آبفای این شهرستان قرار گیرد.

 وی، عهده دار شدن سقائی را پر اهمیت دانست و بر لزوم خدمات رسانی مطلوب در این زمینه تاکید کرد.

یکتاپرست همچنین از مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان رودان خواست با برنامه ریزی و مدیریت صحیح، زمینه تامین آب با کیفیت برای مشترکین فراهم آورد.

وی ابراز امیدواری کرد، با توانمندی هایی که در مدیرجدید امور آب و فاضلاب شهرستان رودان سراغ داریم شاهد موفقیت های وی در خدمات رسانی مطلوب به مشترکان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رودان نیز در این مراسم با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و تکریم ارباب رجوع، خواستار توجه ویژه به این موضوع از سوی مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان رودان شد.

عبدالرضا سالاری ضمن قدردانی از تلاش های قنبر داوری، ابراز امیدواری کرد، مدیرجدید امور آب و فاضلاب شهرستان رودان بتواند خدمت گذار خوبی برای مردم رودان در دولت انقلابی باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم حکم حمید کمالی به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان رودان که به امضای مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان رسیده به وی اعطا شد.

انتهای پیام