در مراسمی با حضور فرماندار بندرعباس و قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، مدیر جدید امور آب و فاضلاب منطقه سه بندرعباس معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در این مراسم با حکم عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان محمدرضا برخورداری به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب منطقه سه بندرعباس منصوب شد.

فرماندار بندرعباس در مراسم معارفه مدیر جدید امور آب و فاضلاب منطقه سه بندرعباس با اشاره به اهمیت موضوع آب افزود: سه موضوع آب، برق و جاده از نیازهای اساسی در شهرستان بندرعباس است.

محمد مرودی ابراز امیدواری کرد، با تلاش مدیر جدید امور آب و فاضلاب منطقه سه بندرعباس شاهد تحولاتی در حوزه آبرسانی به روستائیان باشیم.

در ادامه این مراسم قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره گستردگی خدمات در مرکز استان افزود: با توجه به جمعیت ساکن در شهرستان بندرعباس، خدمات دهی در حوزه آب در قالب سه منطقه انجام می شود که منطقه سه صرفا در مناطق روستایی واقع در شرق بندرعباس خدمات آبرسانی انجام می دهد.

خلیل یکتاپرست تصریح کرد، واحد اندازه گیری در شرکت آب و فاضلاب لیتر بر ثانیه است و این نشان می دهد که آبفا در هر لحظه باید به مردم خدمات دهد.

یکتاپرست با اشاره به توانمندی های برخورداری در حوزه مدیریت افزود: وی جوان و پر انرژی است و سابقه کار در حوزه آبرسانی بویژه در روستاها را دارد و مطمئنا نیروی موفقی در این مسئولیت خواهد بود.

 در پایان این مراسم با حضور فرماندار بندرعباس حکم مدیر جدید مدیر امور آب و فاضلاب منطقه ۳ بندرعباس به برخورداری اعطا شد.

گفتنی است، پیش از این منوچهر خوشدل مدیریت امور آب و فاضلاب منطقه سه بندرعباس بر عهده داشت.

انتهای پیام