مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از راه اندازی مانیتورینگ علائم حیاتی در مراکز خدمات جامع سلامت تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم خبر داد و گفت : تجهیزات پزشکی مکمل تشخیص بهنگام بیماری و در درمان بیماری موثر خواهد بود .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز در هرمزگان،   دکتر حمید رضا بهزادی در این خصوص افزود :  ۶ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی به‌ عنوان یکی از تجهیزات تکمیلی ، تشخیصی و درمانی با صرف هزینه ۳ میلیارد ریال با تامین اعتبار مالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ۶ مرکز جامع خدمات سلامت تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با همکاری و نظارت دهقان، کارشناس واحد تجهیزات پزشکی این شبکه  نصب و راه اندازی گردید.

 بهزادی بیان کرد : مانیتورینگ علائم حیاتی جهت نمایش سیگنال های حیاتی بیمار در بخش های مراقبت های ویژه NICU,ICU و CCU، اورژانس و اتاق های عمل به عنوان یکی از تجهیزات ضروری و لازم مورد استفاده قرار میگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد : دستگاه مانیتورینگ با نمایش علائم حیاتی بیمار به طور مستمر ، اطلاعات تشخیصی و درمانی و شرایط نامطلوب بیمار را در اختیار تیم پزشکی قرار می دهد .