با حضور فیروزی معاون اقتصادی استاندار هرمزگان، کناری زاده فرمانداربندرعباس، حسینی مدیر توسعه صنایع دریایی و هوایی سازمان گسترش و نوسازی ، الیاسی رئیس حراست ایدرو، امیری زاد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان، شیخ رئیس هیأت مدیره ایزوایکو و جمعی از معاونین و مدیران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران جلسه ای به منظور تودیع و تشکر از زحمات اسماعیل صادقی و معارفه سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در آغاز این مراسم رئیس سازمان صمت استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اسماعیل قاسمی به تلاش بر رونق حمل و نقل به خصوص در صنعت دریایی اشاره کرد و گفت :  در رویکرد وزارت صمت بیش از پیش در جهت رونق صنعت دریایی و توسعه دریا محور در دستور کار است و برای محقق شدن این امر تلاش خواهد شد.

خلیل قاسمی در ادامه افزود: استاندار هرمزگان بر اقدام برای بهبود شرایط و استفاده از ظرفیتهای خالی مجموعه ایزوایکو تاکید کرده اند.

قاسمی یادآور شد : هم افزایی و تکمیل چرخه تولید صنایع بزرگ این خطه میتواند افتخاری برای استان هرمزگان باشد.

فرماندار بندرعباس با تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مدیران ادوار مجتمع ایزوایکو جهت برطرف کردن و پشت سر گذاشتن چالش ها مخصوصا طی سالهای اخیر بر استفاده از ظرفیتهای منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس تاکید کرده و یادآور شد ، جهت بهره برداری بهتر از فرصتهای این مجتمع ظرفیتهای منطقه ویژه میتواند فرصت و ظرفیت بسیارارزشمندی باشد.

عزیزالله کناری زاده بیان کرد : با آرزوی توفیق برای دکتر ضربی به عنوان مدیرعامل مجتمع عظیم صنعتی ایزوایکو در مسیرپیش رو مطمئن هستم بهره گیری از فرصتها و ظرفیتهای موجود میتواند جهش لازم در تولید را ایجاد کند.

محمدرضا حسینی مدیر توسعه صنایع دریایی و هوایی سازمان گسترش و نوسازی با تشکر از خدمات اسماعیل صادقی به عنوان سرپرست و آرزوی موفقیت برای سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل جدید مجتمع ایزوایکو یادآور شد : با اتکا به دانش و توانمندی مهندسین و پرسنل ایزوایکو کارهای بزرگی میتوان انجام داد که در گذشته این موضوع با انجام پروژه های مهم به اثبات شده است .

در ادامه این جلسه ابراهیم شیخ رئیس هیأت مدیره ایزوایکو ضمن تقدیر و تشکر از مدیران سابق به ویژه جناب آقای دکتر رضائیان که بیش از ده سال عمر خود را صرف اداره این صنعت پیچیده در ایزوایکو کرد و همینطور اسماعیل صادقی که در مدت شش ماهه تصدی مسئولیت سرپرستی از هیچ اقدامی جهت ارتقاء این مجتمع دریغ نکرده است ،  یادآور شد : ضربی فردی با دانش وتحصیلات عالی در سطح بین المللی هستند و با داشتن ارتباطات و شبکه ای بسیار خوب در این صنعت میتوانند نویدبخش شکوفایی فعالیت مجتمع باشند.

وی با قدردانی از زحمات معاونین، مدیران و پرسنل خدوم ایزوایکو عنوان کرد : امیدواریم با رونق تولید شاهد رونق درآمدو کسب و کار همکاران عزیزمان در این شرایط دشوار اقتصادی باشیم و معیشت پرسنل را تامین و تضمین کنیم.

پس از ابراهیم شیخ جناب مهندس اسماعیل صادقی سرپرست مجتمع ایزوایکو ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید و تشکر بابت قبول مسئولیت اینگونه اذعان کرد: که صنایع در شرایط جنگ اقتصادی مسئولیت های سنگینی دارند، چرا که در جنگ نظامی بخشی ازکشور درگیر است و دوطرف برای جنگ و نبرد آموزش دیده اند در حالی که در جنگ اقتصادی از جنینی که نیازمند آزمایش غربالگریست تا فردی سالخورده که نیاز به جراحی قلب و کار گذاشتن استند دارد دراین جنگ درگیر هستند بدون اینکه آموزشی دیده باشند و یاآمادگی برای حضور در این جنگ داشته باشند، از طرفی آسیب دیدگان جنگ نظامی جانبازان و شهدا به عنوان افرادی شجاع و ازخودگذشته بسیار مورد تکریم و احترام عموم جامعه هستند درحالی که آسیب دیدگان جنگ اقتصادی درگیر مشکلات شدید روانی، جسمی و یا زندان خواهند بود که اسیب های شدیدی برای جامعه دارد.

اسماعیل صادقی در ادامه اضافه کرد : ایزوایکو باید نقش درستی در این شرایط ایفا کند و تمامی تلاش خود را به کار گیرد تا قسمتی از بار این مسائل و مشکلات را بپذیرد، به فرموده مقام معظم رهبری راه برون رفت از این مشکل و این جنگ تنها تولید داخل است ، ازهمین رو باید تلاش کنیم با استفاده از امکانات مجموعه ایزوایکو تولید را به حداکثر برسانیم که ظرفیت خالی در مجتمع نداشته باشیم وبا توجه به تخصص ، همت و دانش نیروی انسانی موجود فصل جدیدی از فعالیت این مجموعه را شاهد باشیم.

در پایان این نشست فیروزی معاون اقتصادی استاندار به نیابت از حاضرین از زحمات و تلاشهای اسماعیل صادقی طی دوران سرپرستی مجتمع ایزوایکو تقدیر کرد.

گفتنی است ،  سلمان ضربی مدیرعامل جدید مجتمع ایزوایکو به عنوان یکی از قدیمی ترین افراد حاضر در این جلسه کارخود را از ایزوایکو آغاز کرده و در سوابق ایشان فعالیتهای قابل توجهی همچون حضور در مهندسی ایزوایکو به عنوان اولین طراح کشتی و شروع به طراحی اولین کشتی به عنوان مهندس مشاور در سال ۱۳۷۲، و پس از آن در سمتهای مختلف اجرایی کف کارگاه های ایزوایکو با عناوین ، مدیر پروژه ساخت اولین کشتی اقیانوس پیما، مدیر کنترل کیفیت، مدیر نصب ماشین آلات، مدیر کارگاه های تولیدی، و حضور در بسیاری از بخشهای ایزوایکو و به نوعی همکاری با تمامی مدیران ادوار مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران دیده می شود.

انتهای پیام