رئيس بيمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ميناب از بزرگداشت روز آزمايشگاهيان در بيمارستان ميناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،یدالله رئیسی ماکیانی گفت : همزمان به زاد روز حکیم اسماعیل جرجانی محقق و پژوهشگر ایرانی ۳۰ ام فروردین ماه روز آزمایشگاهیان در جهت قدردانی از سیپد پوشان آزمایشگاه در سالن اجتماعات بیمارستان مراسمی برگزارشد.

رئیسی افزود:حقیقتا آزمایشگاه محل تصمیم گیری نهایی پزشک در مقابل با بیماران هست چرا که تصمیم پزشک منوط به جواب آزمایش بیمار هست که آیا نیاز به جراحی و یاد عدم جراحی دارد یا نه .

وی اظهار کرد: در ۲ سال گذشته که با کووید ۱۹ مواجه بودیم نقش آزمایشگاه بر همگان محرز گردید و بر کسی پوشیده نبود که آزمایگاه در سرنوشت یک کشور چقدر مهم و حیاتی بود و توانست با تشخیص به موقع  جان بسیاری از بیماران را نجات دهد.

 در ادامه علی ضیایی متخصص بیهوشی با بیان خوصیات و قدردانی از پرسنل آزمایشگاه ایشان را ناجی بیماران و پزشکان در شرایط خاص دانست .

در این برنامه راضیه یادگاری متخصص علوم آزمایشگاهی از محمد کریم قصمی که در این روز به افتخار بازنشستگی نایل گردیده بود مورد تجلیل و تقدیر به پاس ۳۰ سال تلاش و مجاهدت با اهداء گل یک جلد کلام الله مجید ولوح تقدیر قدردانی کردند.

پس از این مراسم رئیسی به همراه مترون بیمارستان مدیر بیمارستان و دیگر پرسنل اداری  به پاس قدردانی از امور اداری و منابع انسانی با حضور در محل کار  که در روز ۲۵ فروردین روز عطار نیشابوری به نام منابع انسانی  نامگذاری شده بود با اهداء لوح تقدیر از کاظم حسین مسئول امور اداری و پرسنل زیر مجموعه آن قدردانی کرد.

انتهای پیام