استاندار هرمزگان، یکی از رویکردهای اصلی دولت را واگذاری مالکیت اراضی پرورش میگو به مردم عنوان کرد و گفت: مردم باید از مزارع پرورش میگو سهم داشته باشند و هر جا مردم در پروژه ها حضور داشته باشند، دولت حمایت لازم را برای ایجاد زیرساخت ها انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مهدی دوستی در حاشیه آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه شیلاتی در شهرستان جاسک، ارز آوری قابل ملاحظه را از مزایای احداث مزارع پرورش میگو برشمرد و اظهار کرد:افزایش بهره وری مهمترین درخواست و دغدغه ما به عنوان بخش دولتی است که لازمه اصلی آن برق رسانی به مزارع است.

دوستی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان، اعتبار ویژه ای برای برق رسانی به مزارع پرورش میگو دیده شد که بر همین مبنا پیگیری لازم به منظور تخصیص اعتبار برق رسانی به مزارع در دستور کار قرار دارد.

وی، یکی از رویکردهای اصلی دولت  را واگذاری مالکیت اراضی پرورش میگو به مردم عنوان کرد و گفت: مردم باید از مزارع پرورش میگو سهم داشته باشند و هر جا مردم در پروژه ها حضور داشته باشند، دولت حمایت لازم را برای ایجاد زیرساخت ها انجام خواهد داد.

دوستی با تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره تولید آبزیان در استان و کشور، مراکز تکثیر لارو میگو را  یکی از زنجیره های اصلی تولید آبزیان برشمرد و اظهار امیدواری کرد، فروردین سال آینده نخستین تولید مرکز تکثیر لارو میگو در روستای هوشدان جاسک وارد بازار شود.

با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی شهرک شیلاتی سدیچ در شهرستان جاسک با سرمایه گذاری هفت هزار و ۱۰۰میلیارد ریال آغاز و مرکز تکثیر لارو میگو در ر‌وستای خوشتان نیز با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام