فاطمه جراره در هفتادو ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، با تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم بندرعباس در ماه مبارک رمضان ، همچنین از حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، جراره با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، افزود: اتحاد مسئولین برای از بین بردن مشکلات اساسی مردم و هموطنان یک مسئله ضروری است و ما نیز در هر مسند و مسئولیتی که هستیم باید این موضوع را در دستور کار قرار دهیم همچنین شورای ششم شهر بندرعباس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در اولویت اقدامات و فعالیت های خود قرار داده است.

وی افزود: از دیگر توصیه های رهبر انقلاب جداسازی مسیر خود از حاشیه ها است ، بعضی از این حواشی که ایجاد شده توسط دشمن بوجود نیامده و بعضا در غفلت خودی ها اتفاق می افتد که ما وظیفه داریم از آن ها دوری کنیم‌‌.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه مردم در هر مقطع زمانی، از برکات انقلاب اسلامی بهره مند شده اند، گفت: پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکاییان در صحرای طبس را گرامی می داریم.

جراره ضمن تسلیت به خانواده غم گزاری از پرسنل محترم شهرداری، تصریح کرد: امیدوارم شهرداری تمام برنامه ریزی خود را به گونه ای داشته باشد که خطرات کمتری جان این عزیزان را در حین خدمت تهدید کند.

انتهای خبر /