رئیس کل دیوان محاسبات کشور با بیا اینکه آنچه که از مشکلات وجود دارد حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است وگرنه اگر بیانات معظم له اجرایی می‌شد امروز آثار آن را می‌دیدیم، گفت : مردم صاحبان این انقلاب هستند این مسئله یک واقعیت و حقیقت است مردم چه پیش از انقلاب و چه بعد از انقلاب و در ادوار مختلف در تمام صحنه‌ها حضوری حماسی داشته اند که اوج آن را در دفاع مقدس دیدیدم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سید احمد رضا دستغیب امروز (۲۲ بهمن ماه) در سخنرانی راهپیمایی شکوهمند گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس، ضمن تبریک ایام ا…  دهه مبارک فجر، عنوان کرد: حتما با این مردم خوبی که داریم شرایط بهتر خواهد شد و ما با تکیه بر توان داخلی کارها پیش خواهیم برد چرا که تکیه کردن به دشمنان یک اشتباه بزرگ است.

دستغیب با بیان اینکه کسی که امید به اصلاح امور نداشته باشد صلاحیت قبول مسئولیت‌ در کشور را ندارد، خاطرنشان کرد: شکر نعمت ولایت بر همه ما ضروری است و باید به روان امام راحل سلام و درود بفرستیم که عزت را برای ایران به ارمغان آورد و بعد از او چراغ هدایت به دست کسی افتاد که هواپرست نبود و در خط مقدم دفاع مقدس حضور پیدا کرد و کشتی انقلاب را هدایت کرد.

وی مطرح کرد : آنچه که از مشکلات وجود دارد حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است وگرنه اگر بیانات معظم له اجرایی می‌شد امروز آثار آن را می‌دیدیم، کوتاهی‌ای از سوی رهبری معزز انجام نشده است و باید با توجه به این موضوع توطئه‌ها را خنثی کنیم.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: ما کشور نداری نیستیم و این کشور به دلیل ثروتی که دارد مورد طمع دشمنان قرار می‌گیرد، این موضوع قبل از انقلاب هم بوده است اما کینه‌ی آن‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر شد چرا که دستشان از منابع و ثروت ایران کوتاه شد، دشمنی‌ها از زمان امیرکبیر و میرزا کوچک‌خان و … وجود داشته است و چیز تازه‌ای نیست.

این مسئول اضافه کرد :  در دوران‌های گذشته در هر حکومتی ذره‌ای از خاک ایران جدا شد اما امروز نیروهای مسلح ما محکم ایستاده‌اند تا ذره‌ای از خاک ایران به دست بیگانه نیفتد، در چنین شرایطی عده‌ای بد خواه می‌خواهند خود را دلسوز مردم ایران نشان دهند، اگر راست می‌گویید تحریم‌ها را لغو کنید.

دستغیب بیان داشت : دیوان محاسبات کل کشور حافظ بیت‌المال است و این بار با کمک مردم از بیت‌المال دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تعرضی به بیت‌المال صورت بگیرد، اخیرا هم در کمیسیون تلفیق مجلس، نمایندگان زمینه نظارت فراگیر را فراهم کرده‌اند و امیدواریم به تصویب نهایی مجلس برسد، بدانید هیچ کس در فصل نظارتی دیوان محاسبات مصون نیست و هر کس تضییعی در بیت المال انجام دهد حتما باید هم به خداوند، هم به مردم و هم به دستگاه‌های نظارتی حساب پس دهد.

انتهای خبر /