در دیدار مدیر عامل صبا فولاد با سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مجتبی معین وزیری بر تعامل بین دستگاهی، سپردن پست های مدیریتی به نیروهای متخصص بومی، اجرای تعهدات مسئولیت های اجتماعی در حوزه اشتغال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در این دیدار معین وزیری گفت: صنایع در هرمزگان به عنوان یکی از منابع مهم اشتغالزایی کانون توجه است و در این زمینه تاکنون از نیروهای بومی در سطح کارهای خدماتی آنهم با حداقل جذب استفاده شده اما انتظار این است با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ای جامع و مدون برای جذب نیروی بومی داشته باشید و حتما متخصصین بومی در پست های مدیریتی بکار گرفته شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجرای مسئولیت های اجتماعی را در حوزه اشتغال فعال کنید و با هماهنگی بین دستگاهی ذیل وزارت مردم آنچه که لایق این مردم نجیب است به بهترین وجه انجام شود.

در ادامه احسان دشتیانه بر ضرورت مهارت آموزی جوانان و فارغ التحصیلان متخصص متناسب با نیازهای صبا فولاد تاکید کرد از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای تعامل هر چه بیشتر با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در انجام ماموریت ها و وظایف وزارت مردم در استان تاکید کرد.

انتهای پیام