مسئول امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت : با صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی تمام رویه های گمرکی اعم از صادرات ”قطعی و موقت” ، واردات “قطعی و موقت” و ترانزیت “مبدا و مقصد” به صورت مستقل از این گمرک انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، زینب حمودی ضمن قدردانی از دستگاههای متولی و همراه جهت صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بیان داشت : با صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی از این پس تمامی فعالیت های گمرکی به صورت مستقل و با کد صادره انجام می شود.

حمودی افزود : این امر بعنوان یک مزیت گمرکی و اقتصادی در جذب و هدایت فعالان اقتصادی در حوزه تولید و تجارت خارجی به این منطقه بسیار موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : با صدور این کد، روند فعالیت های گمرکی تسریع و سرمایه گذاران و پیمانکاران مشکلی برای انجام امور گمرکی ندارند.

مسئول امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تاکید کرد : این اتفاق مهم با پیگیری های مکرر گمرک ایران و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، دوستی استاندار هرمزگان ، رییس دادگستری استان هرمزگان ، نماینده غرب هرمزگان ، با حمایت های علامه مدیرعامل پرتلاش منطقه ویژه اقتصادی پارسیان ، دبیر خانه شورای هماهنگی مدیران وزارت اقتصاد و مسئولین شهرستانی و استانی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

پایان خبر /