​در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با مدیر عامل بیمه دانا ضمن تأکید بر تأمین رفاه فرهنگیان ، همکاری در تجهیز و هوشمندسازی 2مدرسه آسیب دیده در زلزله سایه خوش با سقف اعتبار ۵ میلیارد ریال، مصوب شد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگاندر نشست با مدیر عامل بیمه دانا در کشور و هیئت همراه،ضمن تقدیر از این مجموعه بابت ظرفیت های ایجاد شده در قالب انعقاد قرارداد های متعدد و افزودن مزایای تخفیف هزینه های دندانپزشکی و عینک، بیان داشت: آنچه مهم است ،نحوه اجرای مطلوب قراردادهاست و آموزش و پرورش این آمادگی را اعلام می کند.

محمد قویدل ایجاد نمایندگی های متعدد در شهرستان های استان را امری لازم دانست و اذعان داشت : انتظار می رود در بحث مراکز طرف قرارداد، ظرفیت مراکز درمانی بیشتر دیده شود.

مدیرعامل بیمه دانا نیز در این نشست ، ضمن اشاره به ارج و مقام والای معلمان درجامعه، کمک به رفع دغدغه فرهنگیان در بحث بیمه تکمیلی را با هدف کاهش و رفع مشکلات خدمات درمانی ،از جمله دغدغه های این مجموعه دانست .

جعفری ، خاطرنشان کرد: کمک به ارتقا بیمه حوادث، تقویت زیرساخت ها ، ارتقا مراکز درمانی از ۷ هزار مرکز درمانی به ۳۰ هزار مرکز را ازجمله برنامه های این بیمه دانست وگفت: تاکنون ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار داوطلب ،از سراسر کشور ، درخواست استفاده از ظرفیت بیمه دانا را تکمیل نموده اند که این رقم قطعا افزایش یافته و نشان از اعتماد بیمه شوندگان به خدمات این مجموعه است.

وی در ادامه بر ثبت نام به موقع داوطلبان و دقت در تکمیل فرم تأکید کرد و گفت: بیمه شوندگان ، نسبت به تکمیل فرد برای افراد تحت تکفل خود نیز به موقع اقدام نمایند چرا که این فرصت در طول سال قابل تمدید نیست.

مدیر عامل بیمه دانا در کشور، تصریح کرد: بیمه دانا علاوه بر ارائه خدمات درمانی و تجهیز مراکز درمان، در زمینه مسئولیت های اجتماعی از جمله ساخت مدارس ، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و هم افزایی دراین بخش نیز کاملا آمادگی خود را اعلام می نماید.

این مسئول مساعدت بیمه دانا را درخصوص تجهیز مدارس منطقه زلزله زده سایه خوش و هوشمند سازی دو مدرسه در این حوزه تا مبلغ ۵ میلیارد ریال ، اعلام کرد.

انتهای پیام