نشست سراسری کارگزاران استان هرمزگان با حضور علی اخوان بهبهانی معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌ها برگزار گردید.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، نشست سراسری کارگزاران استان با حضورعلی اخوان بهبهانی معاون بیمه ای و هماهنگی امور استانها، مصطفی شریعتی مدیر کل امور استانها و کارگزاری‌ها و محمدعلی دشوارگر مدیر استان هرمزگان با محوریت بررسی آخرین وضعیت کارگزاری های استان و تشریح آخرین دستورالعمل های ابلاغی در حوزه کارگزاری ها و بیمه‌شدگان برگزار شد.

اخوان در این نشست گفت: با توجه به تاثیر بالای برگزاری میز خدمت در جذب حداکثری جامعه هدف و رشد ضریب نفوذ بیمه اجتماعی در حوزه فعالیت کارگزاری ها، این موضوع در دستور کار کلیه کارگزاران استان قرار گیرد.

 وی افزود: در راستای حمایت از کارگزاران و مستمری‌بگیران اقدامات موثری از جمله افزایش حق الزحمه کارگزاران و حقوق مستمری بگیران و افزایش بودجه تبلیغاتی و اطلاع رسانی صورت گرفته است و موضوع اعطای تسهیلات کم بهره به کارگزاران و مستمری بگیران صندوق نیز در دستور کار قرار دارد.

 محمدعلی دشوارگر مدیر استان هرمزگان در این نشست با تشریح عملکرد صندوق در استان گفت: گسترده‌ترین شبکه اطلاع رسانی صندوق در استان هرمزگان از طریق ارسال بروشور و تراکت های اطلاع رسانی صندوق به شوراهای اسلامی دوره ششم در روستاهای استان انجام شده است که تاکنون بالاترین مشارکت طی سال های اخیر را در حوزه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در مناطق روستایی به دنبال داشته است.

 در این مراسم از کارگزاران برتر استان در حوزه های مختلف جذب و تمدید بیمه پردازی اجرای طرح‌ ده گردشی و برپایی میز خدمت تجلیل گردید.

همچنین از مستمری بگیران صندوق به پاس آینده نگری و وفاداری در بیمه پردازی تجلیل و احکام مستمری شان به آنان اعطا شد.

انتهای پیام