مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ضروری است.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  عطا ناوکی   در همایش یکروزه با معاونان و کارشناسان فرهنگی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت دهه کرامت، گفت: حوزه فرهنگی نماد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بنیاد است، لیکن باید با برنامه‌ریزی دقیق تلاش شود همه خدمات این نهاد رنگ و بوی این نوع فرهنگ غنی را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان افزود: همکاران باید در برنامه عملیاتی طبق سیاست‌های بنیاد پیش بروند تا بتوانیم پایان سال جاری عملکرد مطلوبی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی به نمایش بگذاریم.

ناوکی به برخی از فعالیت‌های مهم بنیاد در حوزه فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: بخش آموزش نیاز به نظارت، کنترل و کیفی سازی دارد که با تلاش مضاعف می‌توان آینده‌ی جامعه ایثارگری را هدف گذاری کرد.

وی با اشاره به مصوبات جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید کرد: از این ظرفیت‌ها در خصوص برگزاری یادواره‌ها، تبلیغات سطح شهر و نصب تصاویر شهدا استفاده کنید.

 مدیرکل بنیاد هرمزگان با بیان اینکه مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ضروری است، اضافه کرد: در راستای خدمات ورزشی، اردویی و قرآنی از ظرفیت‌ سایر دستگاه‌ها نیز باید استفاده کرد، چرا که با مشارکت و همراهی آن‌ها می‌توانیم اقدامات مناسبی  انجام دهیم.

انتهای پیام