مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جمع هنرمندان شهرستان میناب: بهترین مسیر مطالبه گری هنرمندان از مسیر تبیین فعالیت هاست .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،اسمعیل جهانگیری در جمع هنرمندان میناب پس از تکریم و معارفه روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: نباید هنرمندان در امر مطالبه گری به گونه ای عمل کنند که تفسیر به موارد دیگر شود و برای جلوگیری از این مساله بهترین روش تبیین فعالیت ها،ارائه طرح ها ، راهکارها و پیشنهاد های سازنده با رویکرد جمعی و همراهی و همگرایی همه ی صنوف هنرمندان است.
وی افزود: یکی از بهترین روش های تبیین مسایل از طریق ابزار هنر است و این ابزار آنقدر قدرتمند و اثر گذار می باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان هنرمندان را به نتیجه مطلوب برساند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان به شاخص های ویژه هنرمندان میناب اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمندان میناب علاوه بر خاص بودن ،حامی نظام،خود جوش و تبیین گر و در پیگیری مطالبات همگرا و متحد هستند.
جهانگیری عنوان کرد: اتحاد و همدلی هنرمندان میناب یک ظرفیت ویژه است و همین رویکرد باعث پیشرفت و معرفی فرهنگ و هنر میناب شده است.
وی افزود : همه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمام شهرستان ها موظف هستند همه کارها و برنامه ها را با مشورت هنرمندان انجام دهند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان گفت: از سر گیری ساخت مجتمع فرهنگی هنری میناب نتیجه ی همین مطالبه گری آرام و منطقی است و اعتبار بسیار خوبی به دلیل ارائه طرح های خوب به بخش های مختلف فرهنگ و هنر میناب میناب تعلق گرفته است که تا کنون کم نظیر بوده است.

انتهای پیام