معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از معرفی واحدهای متخلف در توزیع سیلندر گاز خانگی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: با توجه به اعلام نرخ سیلندر گاز خانگی به مبلغ ۱۶۷ هزار ریال در دیماه سالجاری ۱۴ پرونده تخلف برای واحدهای متخلف توسط بازرسان تشکیل شد.

پیروی منش ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده را بیش از ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پرونده های مذکور جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: در دیماه سالجاری ۲۱۸ مورد بازرسی از جایگاه های توزیع سیلندر گاز بعمل آمد که در این راستا، پرونده های تشکیل شده شامل بند های تخلف از قبیل عرضه خارج از شبکه و گران فروشی بوده که توسط بازرسان کشف و پرونده تخلف برای این واحدها تشکیل گردیده است.

پیروی منش در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قیمت‌ها و نحوه توزیع سیلندر گاز مایع مراتب را را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند

انتهای پیام