مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب دو رتبه برتر فرهنگیان استان در نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، ایرج بیت اللهی با بیان اینکه تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز موهبتی بزرگ و رسالتی افتخار آمیز است، اظهار داشت: در نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس کشور با عنوان تغییر در نگرش دانش آموزان و معرفی و هدایت آنان به مشاغل سالم، دو فرهنگی شهرستان میناب استان هرمزگان دارای دو رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: خانم تابنده عسکری مینابی نژاد موفق به کسب رتبه اول در حیطه فضا و تجهیزات و همچنین محسن قنبری شهواری توانست رتبه سوم در حیطه فعالیت های  فرهنگی و پرورشی را به خود اختصاص دادند.

به گفته بیت اللهی، خداوند متعال در این برهه حساس از زمان بر عهده بندگان فرزانه و فرهیخته خود قرار داده و بی‌شک پیشرفت و بالندگی یک کشور مدیون تلاش های ارزشمند معلمان فرهیخته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدارس دارای تجربه‌های فراوانی هستند که می‌تواند جنبه‌های ارزشمند داشته باشد و شناسایی و معرفی تجربه‌ها و ایده‌های موفق، مؤثر و نوآورانه از جمله مهم ترین راهکارهای عملی برای مدارس است تا بتوانند با اطمینان بیشتری فعالیت‌های اجرایی خود را طراحی و اجرا کنند.