رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر بندرعباس گفت: پانزدهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر بندرعباس با دستورکار ممنوعیت ورود و تردد خودروها در ساحل سورو در ایام نوروزبرگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،احمد کناری نژاد اظهار کرد: در این جلسه، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر بندرعباس ،شهرداری بندرعباس را مکلف کرد در ایام نوروز ایستگاه آتش‌نشانی و نجات غریق موقت در ساحل سورو احداث نماید.

کناری نژاد به دیگر تصمیم های این کمیسیون اشاره کردو افزود:همچنین شهرداری بندرعباس مکلف شد نسبت به تامین پارکینگ در ساحل سورو برای شهروندان و مهمانان اقدام نماید

وی اضافه کرد: براساس نظر این کمیسیون،شهرداری بندرعباس بایدنسبت به نصب تابلوها در جهت فرهنگ سازی استفاده صحیح از ساحل و ترویج محیط زیست اقدام نماید.

همچنین شهرداری باید ظرف مدت یک ماه نسبت به تامین پارکینگ جهت شناورها در ساحل سورو اقدام نماید.

برگزاری ورزش های بومی محلی و همگانی در ساحل سورو ، تعیین محل شنا شهروندان در ساحل سورو نیز از مواردی بود که اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر بندرعباس، خواستار انجام آن توسط شهرداری شدند.

کناری نژاد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین شهرداری بندرعباس مکلف گردید با معتمدین محلات، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت مسدود نمودن ساحل سورو و پارک ولایت همکاری نماید.

انتهای پیام