سخنگوی سازمان اورژانس کشور به همراه اسماعیل فراهانی معاون سرور معاونت فنی اورژانس کشور  وارد میناب شده و از خدمات اورژانس و بیمارستانها در مناطق سیل زده این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، غلام رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب گفت: به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات و شرایط مناطق سیل زده  شهرستان میناب به دستور وزیر بهداشت و درمان دکتر مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور به همراه دکتر اسماعیل فراهانی معاون دکتر سرور معاونت فنی اورژانس کشور وارد میناب شدند.

مسئول اورژانس شبکه بهداشت و درمان میناب گفت:دربازدید نمایندگان وزیر بهداشت از مناطق مختلف سطح شهر میناب ،زهوکی  و پایگاههای اورژانس ۱۱۵ سطح شهر،  کاستی ها، موانع و مشکلات، کمبود آمبولانسهای جاده ایی،  فرسودگی ناوگان حمل و نقل بین جاده ای مورد بررسی قرار گرفته است.

رضا حسینی افزود: هنوز در برخی از جاها نیاز به پایگاه اورژانس وجود دارد که میتواند تسهیل گر در امور جابجایی بیماران شود.

نمایندگان وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب و جلسه با یدالله رئیسی، رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از اقدامات به جا و مدیریت بحران ، مشکلات موجود و فرسودگی آمبولانسهای بین بیمارستانی را مطرح نموده و بر نوسازی و همکاری جهت تخصیص آمبولانس به بیمارستان میناب و ۱۱۵ شهرستان میناب از طریق معاونت درمان تاکید نمودند.

ربیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع)  در این جلسه گفت : خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه در خصوص بارندگی سیل آسای اخیر هیچ گونه خسارتی به بیمارستان و تاسیسات آن وارد نشد زیرا ، از قبل کلیه امکانات تدارک دیده شده و راه های خروجی آب هموار گردیده بود.

انتهای پیام