استانداری هرمزگان ، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را به‌ عنوان دستگاه برتر در حوزه‌ی پدافند غیرعامل معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، کامران داستانی ضمن اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال «مهار تورم، رشد تولید»، دست‌یابی به این اهداف را بدون توجه به تهدیدات موجود میسر ندانست و گفت: رویه‌ای از گذشته در حوزه‌ی پدافند غیرعامل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس وجود داشته است که در سال جدید نیز این روند با حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد.

داستانی در ادامه جنگ امروز جهان علیه مردم ایران را جنگ اطلاعاتی و سایبری خواند و بر اهمیت آموزش مدیران و کارشناسان در حوزه‌ی پدافند غیرعامل تأکید کرد.

وی بیان داشت: یکی از راه‌های اعتمادسازی بیشتر در سرمایه‌گذاران و از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سرمایه‌پذیری توجه بیشتر به مباحث پدافند غیرعامل است که در سال آینده نیز بر تقویت این حوزه نیز تمرکز کرده‌ایم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ادامه به خبر انتخاب منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به‌عنوان دستگاه برتر در حوزه‌ی پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: این موفقیت به پاس تلاش همکاران ساعی‌ام در تمامی بخش‌ها به دست آمده و بسیار خرسندیم که این تلاش‌ها به‌صورت دقیق از سوی استانداری هرمزگان مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته است.

کامران داستانی اظهار داشت: برای تحقق رشد تولید برنامه‌های خود را تدوین کرده‌ایم و امیدواریم با همکاری، همت و همیاری تمام ارکان سازمان و پشتیبانی دستگاه‌های برون‌سازمانی بتوانیم در راستای اجرایی سازی این اهداف گام برداریم.

گفتنی است ، چندی پیش سازمان ایمیدرو نیز منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را به عنوان دو دستگاه برتر در حوزه‌ی پدافند غیرعامل انتخاب کرده بود.

انتهای خبر /