با پایان نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، پس از توافقات صورت گرفته، مهدی کریمیان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد هرمزگان انتخاب و جایگزین نادر غله بانی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، امروز طی مراسمی با حضور کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی و محمد کارگران مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان قرارداد مهدی کریمیان سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد هرمزگان امضا شد.

در این مراسم، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان طی سخنانی با اشاره به سوابق کریمیان در زمان بازیگری و در زمان مربی‌گری، ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل توجه ایشان نسبت به ورزش استان هرمزگان در دو سال اخیر، عنوان کرد: توجه مدیرعامل فولاد هرمزگان در دو سال اخیر به ورزش هم در رده کارگری و هم استانی باعث رشد و ارتقای ورزش استان در سطح ملی و بین‌المللی شده است. امیدوار هستیم سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد هرمزگان با عقد این قرارداد موفق و پیروز باشند و در اعتلای نام و برند فولاد هرمزگان و استان هرمزگان تلاش کنند.

گفتنی است ، مهدی کریمیان متولد ششم شهریور سال ۱۳۵۶ در استان بوشهر است و سابقه صعود به همراه تیم شاهین بندرعامری به لیگ یک کشور را در کارنامه دارد و پیش از آن، مربیگری در تیم شاهین شهرداری بوشهر را هم تجربه کرده است.

وی در دوران بازی خود نیز سابقه بازی در تیم‌های مختلفی چون فجرسپاسی و برق شیراز، سپاهان و ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، تراکتور تبریز را در کارنامه دارد و در دی ماه سال ۱۳۹۷ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. همچنین کریمیان در هتریک قهرمانی سپاهان اصفهان و قهرمانی تراکتور تبریز در جام حذفی نقش بسزایی داشت. 

 همچنین در حال حاضر تیم فولاد هرمزگان با کسب چهار برد، چهار مساوی و چهار شکست و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام