رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: در فضای رسانه‌ای اعلام شده بود که نامه‌ای از سمت شورا برای لغو تیم‌داری به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است که چنین چیزی صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فاطمه جراره در نطق پیش از دستور نهمین جلسه شورای شهر بندرعباس در خصوص تیمداری ورزشی شهرداری بندرعباس، گفت : مصوبات شورای شهر بر اساس قانون برای بررسی به فرمانداری ارجاع می‌شود و مصوبه تیمداری شهرداری بندرعباس نیز به فرمانداری ارجاع شد.

جراره  با اشاره به درخواست‌های تیمداری شهرداری بندرعباس عنوان کرد: به پیشنهاد هیات بسکتبال جلساتی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس برگزار شد تا تیمداری شهرداری بندرعباس را ساماندهی کند.

وی افزود: شهرداری و هیات‌های ورزشی احساس می‌کردند اگر صنایع پشتیبان آن‌ها را حمایت کنند می‌توانند نتیجه بهتری بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: برای پیشرفت بهتر بنا شد تیم به صنایع پشتیبان واگذار شود. تمام تیم‌ها در شورا بررسی شدند و مصوبه‌ای را مبنی بر تیم‌داری حرفه‌ای شهرداری به فرمانداری برای بررسی ارجاع دادیم.

وی با اشاره به این نکته که فرمانداری پس از بررسی‌ها مغایر یا عدم مغایر بودن مصوبه با قانون را بررسی می‌کند، ادامه داد: نامه‌ای در سال ۱۳۹۳ به شهرداری‌ها مبنی بر عدم تیمداری در رشته‌های ورزشی داده شده بود که فرمانداری به دلیل همین مصوبه شورای شهر بندرعباس را مغایر با قانون دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با ذکر این نکته که برخی تصور می‌کنند که شورای شهر مصوبه لغو تیم‌داری را اعلام کرده است، بیان کرد: شورای شهر بندرعباس برای حمایت از تیم‌ها یازده رای مثبت داد اما با توجه به نظر فرمانداری در نوع مصوبه باید تغییراتی صورت بگیرد.

جراره خاطرنشان کرد: در فضای رسانه‌ای اعلام شده بود که نامه‌ای از سمت شورا برای لغو تیم‌داری به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است که چنین چیزی صحت ندارد.