با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران انتظامی استان، قاچاقچیان از انتقال 320 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ناکام ماندند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار “غلامرضا جعفری” بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد  حین گشت زنی  در یکی از محلات این شهرستان به تعداد ۲دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

جعفری ، افزود : پس  از تعقیب و مراقبت مأموران، راکبین  با رها کردن وسایل نقلیه خود  به کوه های اطراف متواری که در بازرسی از موتور، مقدار  و محل ، ۱۷۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

 وی ، خاطر نشان کرد : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیاتی دیگر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد جابجایی محموله  مواد مخدر از شهرستان جاسک به میناب با یک دستگاه پژو ۴۰۵ داشت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و که راننده خودرو با مشاهده مأموران بلافاصله  از محل متواری که در بازرسی دقیق از  خودرو، ۱۴۵ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی ، با اشاره به اینکه در این دو عملیات در روز گذشته ۳۲۰ کیلو مواد مخدر  از نوع تریاک کشف و ۲دستگاه موتور سیکلت و یک خودرو ۴۰۵ متعلق به سوداگران توقیف شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس به منظور دستگیری متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام