رئيس بيمارستان حضرت ابوالفضل ميناب از نجات جان پسر بچه ۱۱ ساله تصادفي در ميناب خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، یدالله رئیسی گفت: به دنبال سانحه ترافیکی و انتقال پسر بچه ۱۱ ساله ، اهل و ساکن شهر هشتبندی با حالت شوک و با خونریزی داخلی وسیع از ناحیه شکم ،تحت عمل موفقیت‌آمیز توسط  متخصص جراح عمومی قرار گرفت و از مرگ حتمی نجات یافت.

محسن کوپایی ملک متخصص جراح عمومی بیمارستان میناب با بیان اینکه: بیمار پس از اقدامات تشخیصی اولیه، بلافاصله تحت اینتوباسیون به اتاق عمل انتقال یافت.

کوپایی افزود: از آن جایی که بیمار با خونریزی همراه بود ابتدا با لاپاراتومی تجسسی توانستیم عامل خونریزی دهنده که با پارگی کامل روده ، پارگی شدید طحال و کبد همراه شده بود شناسایی و عمل  ترمیم و تثبیت انجام شود که بیمار پس از ساعتی بعد از عمل  به اندامهای درونی پاسخ مثبت نشان داد.

وی عنوان کرد : از آنجائیکه شرایط بیمار بحرانی بود و خون زیادی را از دست داده بود ۲ واحد خون  در ۲ مرحله به وی اهداء شد  و بیمار پس از ۴  ساعت تحت عمل موفقیت آمیز جراحی ، تحت نظر متخصص بیهوشی به بخش مراقبتهای ویژه انتقال یافت .

رئیسی اظهار کرد: با توجه به مولتی تروما بودن و نیاز به درمان مجهز تر ارتوپدی پس از پایداری وضعیت بیمار و پس از ۴۸ ساعت به مراکز درمانی استان اعزام شد لازم به ذکر است با پیگیری های مجدد از چگونگی وضعیت بیمار حال عمومی وی بسیار  خوب و  مثبت اعلام شد.

 انتهای پیام