مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بنا بر اعلام منابع محلی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سه سرنشین لحظه گذر از محدوده سد خاکی فاریاب شهرستان رودان گرفتار سیلاب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مختار سلحشوراظهار کرد: سه سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در حین عبور از محدوده سد خاکی فاریاب شهرستان رودان دچار حادثه شد.

سلحشوربا بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۰ از سوی مرکز اورژانس به جمعیت هلال احمر اعلام شد، خاطرنشان کرد: بلافاصله ۲ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند که با کمک نیروهای آتش نشانی موفق به خروج ۳ سرنشین خودرو شدند.

وی ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر، بسیج، دهیاری و مدیریت بحران به همراه استاندار هرمزگان و مسؤولان محلی از مردم برای تخلیه کردن منازل و حضور در کمپ‌های اِسکان اضطراری درخواست شده اما تا کنون چندان موفق نبوده‌ایم.

سلحشور اضافه کرد: آب درحال حاضر وارد منازل مردم نشده است و درحال بررسی شرایط هستیم و چنان وضعیت بدتر شود به هر شکل شده خانوارها را از منطقه خطر دور می‌کنیم.

وی گفت: بیش از حسنلنگی نگران وضعیت شهرستان میناب هستیم که آن هم به حجم سیلابی باز می‌گردد که از بالادست وارد سد استقلال می‌شود.

سلحشور ادامه داد: شرایط میناب در روز گذشته بهتر شده بود اما اکنون افرادی که کمپ‌ها را ترک کرده و به منازل خود رفته بودند باید بازگردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان تأکید کرد: هم‌اکنون بارندگی در نقاط مختلف هرمزگان جریان دارد و نیروهای این جمعیت درحال امدادرسانی هستند و از مردم تقاضا داریم همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام