بمناسبت هفته جوان،نشست صمیمی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان با سرپرست اداره کل ورزش وجوانان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز جوان اظهار داشت: قطعا روز جوان فرصتی است که بیش از بیش در حوزه جوانان  برای رفع مسائل ‌‌مشکلات جوانان تلاش نماییم .

خادمی افزود:تمام تلاش خود را در جهت مسائل حوزه جوانان خواهیم داشت و امیدواریم با همکاری سمن های مردم نهاد گام های موثری در این حوزه برداریم.

وی بیان داشت:ارتقاء توانمند سازی جوان و امیدآفرینی بین آنان، تقویت ارتباط سازنده بین جوانان و مسئولان از دیگر برنامه هایی است که تأکید بر آنها در این هفته ضروری است.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد  نهادهای مردمی هستند که در کنار دولت و دستگاههای اجرایی جهت ارائه خدمات به مردم و جوانان دررفع مسائل و‌مشکلات تلاش و کوشش می کنند.

خادمی خاطرنشان کرد:در طی این سالها شاهدفعالیت های چشمگیر سازمان های مردم نهادجوانان در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی،اشتغال، ازدواج،آسیبهای اجتماعی و ….بوده ایم که نشان از توانمندی های سازمان مردم نهاد استان می باشد.

وی گفت:با برنامه ریزی هایی که در این حوزه خواهد شد سعی داریم تعداد سازمان های مردم نهادجوانان افزایش یابد و در تمامی شهرستان های استان سازمان مردم نهاد جوانان را داشته باشیم و پیگیر خانه جوان برای جوانان استان هستیم .

خادمی یادآور شد:سازمان های مردم نهادجوانان که در استان فعال هستند باید در حوزه خود ایده و طرح های نو را ارائه دهند و مجموعه اداره کل در حد امکان از برنامه ها و ایده های آنان حمایت خواهد نمود.

لازم بذکراست،در پایان سازمان های مردم نهادجوانان پیشنهادات و نظرات خود را ارائه نمودند واز کارشناسان فعال حوزه جوانان شهرستان های استان تقدیر و تشکر بعمل آمد.                                        

  انتهای پیام