در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با نماینده کشاورزان بخش فین شهرستان بندرعباس انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، جمشید عیدانی اظهار کرد: رعایت الگوی مصرف و توجه به منابع آبی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید بدان توجه داشت.

عیدانی با ذکر این نکته که استان هرمزگان وضعیت بسیار نامناسبی را از نظر بارندگی داشته است، ابراز داشت: در سال آبی گذشته استان هرمزگان رتبه آخر کشور را زا نظر بارندگی به نام خود ثبت کرده بود که این امر تلنگری برای ما است که قدر این نعمت الهی را بیشتر بدانیم.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان از دیرباز از وضعیت آبی خوبی برخوردار نبوده است و بهترین کار این است که مردم و بهره‌برداران خود را با شرایط آبی موجود تطبیق دهند.

عیدانی ضمن تاکید بر مدیریت مشارکتی اظهار کرد: یکی از الگوی‌های حکمرانی که وزارت نیرو طی سالیان اخیر پیگیری کرده است تقویت مشارکت مردمی از طریق تقویت تشکل‌های مردمی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان نیز همواره برای تحقق این امر تلاش کرده است و ارتباط بسیار خوبی میان کشاورزان و نمایندگان آن‌ها با مجموعه آب منطقه‌ای هرمزگان برقرار است و در تلاش هستیم که ارتباط تقویت شود.

انتهای پیام