در جلسه مشترک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با رئیس سازمان بسیج ادارات استان هرمزگان به بررسی روش های همکاری گسترده تر با سازمان بسیج پرداخته شد و به استفاده از ظرفیت های گسترده ی این سازمان در حوزه آگاهی رسانی به مردم تاکید گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با تاکید بر نقش و جایگاه پر اهمیت بسیج در صحنه های مختلف اظهار داشت : یکی از مهم ترین نهادهای تشکیلاتی در جمهوری اسلامی ایران که در همه صحنه ها حضور پررنگ و فعال داشته است، بسیج بوده. به طوری که امروزه به فرموده حضرت امام، ثمره آن شجره طیبه و شاخ و برگ آن را در همه فعالیت های کشور می توان ملاحظه کرد.

جمشید عیدانی خاطرنشان کرد : امروزه در همه اصناف و اقشار بسیج مشغول به فعالیت می باشد و بسیج ادارات نیز یکی از جنبه های مهم بسیج می باشد که با توجه به خدمت رسانی دستگاه های دولتی، این نقش دوچندان می شود.

عیدانی افزود : با توجه به اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب و برنامه جامع سازگاری با کم آبی استان بوشهر و همچنین ضریب نفوذ بسیج در میان اقشار مختلف مردم، ضروری است تا همکاری مشترک این دو سازمان افزایش یابد.

انتهای خبر /