در نشست رئیس بهزیستی بندرعباس با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در خصوص هم افزایی ، توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و نیز استفاده از ظرفیتها و پتانسیل موجود در هر دو مجموعه گفتگو شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،محمد علی پویه  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندرعباس در معیت حیدری معاونت فرهنگی اوقاف شهرستان با حضور در بهزیستی بندرعباس  طی نشستی صمیمانه با رئیس بهزیستی بندرعباس در زمینه هم افزایی ، توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و نیز  استفاده از ظرفیت ها و منابع موجود در هر دو دستگاه  دیدار و گفتگو کرد.

علی جاودان ضمن خوشامدگویی به رییس اوقاف خواستار تعامل و همراهی بیشتر اداره اوقاف به  منطور خدمت   رسانی  مطلوب به جامعه هدف تحت پوشش شد.

جاودان در جریان برگزاری این نشست خطاب به محمد علی پویه رئیس اوقاف و امور خیریه این شهرستان اظهار داشت : بهزیستی و اوقاف ماموریت ها و رسالتهای مشترک بسیاری به لحاظ  خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف و محروم جامعه دارند که  از این نظر می‌توان همکاری و تعامل خوبی بین دو دستگاه برقرار کرد .

خاطرنشان می گردد، در جریان  برگزاری  این نشست در راستای هدایت نیات  واقفین  در زمینه رفع نیازهای جامعه هدف تحت پوشش نیز بحث و  تبادل نظر صورت پذیرفت .

 محمد علی پویه نیز در تکمیل سخنان جاودان تصریح کرد: کلیه امکاناتی  که در اختیار اوقاف وقف خیرین و واقفین است وی آمادگی مجموعه اوقاف را در زمینه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی اعلام داشت .

 گفتنی است ،استفاده از ظرفیت  امام زادگان و بقاع متبرکه به منظور انجام فعالیتهای فرهنگی ،اجتماعی و آموزشی ،استفاده از ظرفیت مراکز افق تحت نظارت اداره  اوقاف ، وقف باغ مرکبات در دهستان سیاهو از سوی واقف خیر به نفع جامعه هدف تحت پوشش، تامین بسته های معیشتی بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی در مناسبتهای خاص سال ، اجرای طرح پروژه وقف جمعی و مشارکتی با هدف کمک به نیازمندان و جامعه هدف تحت پوشش  بهزیستی از جمله مهمترین محورهای این نشست و دیدار بود.

خاطر نشان می گردد:این برنامه به همت شورای فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام