نشست کمیته استانی تبصره 18با هدف بررسى طرحهاى مشمول دریافت تسهیلات یارانه اى از محل بند الف تبصره ١٨ قانون بودجه ١٤٠٠ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، کمیته استانى تبصره ۱۸ به ریاست فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس کمیته و دبیرى مدیرکل امور اقتصادى و دارایى با هدف بررسى طرحهاى مشمول دریافت تسهیلات یارانه اى از محل بند الف تبصره ١٨ قانون بودجه ١۴٠٠ برگزار شد.

در حاشیه این جلسه دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با بیان اینکه جهادکشاورزی ۶۰ طرح را به دبیرخانه این کمیته معرفی کرده افزود این طرح ها در حوزه کشاورزی،شیلات،دامداری و… می باشد که پس از بررسی های کارشناسی با اکثریت طرح های مطروحه در بخش کشاورزى موافقت شد.

مدیرکل امور اقتصادى و دارایى و دبیر کمیته استانى در ادامه گفت اداره کل صنایع دستی،میراث فرهنگی و گردشگری نیز ۱۵ طرح پیشنهادی در حوزه گردشگرى ارائه نمود که با توجه به رعایت نکات دقیق کارشناسی با برخی طرح ها به صورت مشروط موافقت شد.

دسینه در پایان با بیان اینکه تسهیلات مذکور در استانهاى با نرخ بیکارى بالاتر از میانگین کشورى به طرحهاى کارآفرینى، توسعه اى، تکمیلى و سرمایه در گردش و نیز احیاى واحدهاى تولیدى قابل تخصیص است افزود مهمترین اهداف ما تسریع در فرآیندها و سهولت در امور است که با ایجاد بستری مناسب موجب اشتغال زایی و رونق در استان شود.

انتهای پیام