استاندار هرمزگان از نصب سایبان برای چادرهای مردم در مناطق زلزله زده غرب استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  مهدی دوستی در خصوص آخرین روند خدمات رسانی به مردم زلزله زده غرب استان با اشاره به نصب چادر برای زلزله زدگان گفت: با توجه به گرمای هوا تمام امکانات را بسیج کردیم که چادرها بدون کولر نمانند و مردم زلزله‌زده بتوانند از وسایل سرمایشی درون چادرها بهره‌مند شوند.

دوستی ، تصریح کرد: نکته دیگری که مد نظر داشتیم این مسئله بود که گرما و رطوبت هوای بالا موجب میشد کولر‌ها درون چادر کارایی مناسب نداشته باشند به همین جهت به فکر نصب سایبان برای چادرها افتادیم تا از این طریق با کاهش دمای چادر، کولرها بتوانند بهتر محیط را برای زیست مناسب‌تر مردم زلزله زده خنک کنند.

وی ، عنوان کرد : با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی و نهادهای خدمت رسان خوشبختانه این مهم به وقوع پیوست و برای چادرها در مناطق زلزله زده سایبان نصب شد.

استاندار هرمزگان ، بیان داشت : دولت و مردم در کنار زلزله‌زدگان غرب استان هستند و تا فراهم آوردن شرایط مناسب برای زندگی آنها را تنها نخواهند گذاشت.

دوستی،  ادامه داد: پس از وقوع زلزله مهیب بامداد شنبه تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای کمک به مردم متاثر از زلزله به کار گرفته شد.

وی اضافه کرد : یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها پس از نجات جان مردم، تسریع در خدمات رسانی به مردم بود که با همکاری بسیار خوب نهادهای مختلف الحمدلله شاهد یک کار جهادی و اثرگذار در منطقه بودیم. 

انتهای پیام