معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تقویت و گسترش واکسیناسیون عمومی برای جلوگیری از گسترش سویه جدید ویروس کرونا ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، هرمزگان مقصد بسیاری از مسافران در ماه های پایانی سال است.

رئوفی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: مناطق گردشگر پذیر استان از جمله جزایر با ورود مسافران همراه است و این مهم ضرورت نظارت بر اماکن گردشگری و اقامتی در این مناطق را دو چندان کرده است.

وی، افزود: رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در اماکن گردشگری، اقامتی و تفریحی برای جلوگیری از گسترش سویه جدید ویروس کرونا بسیار مهم است.

رئوفی، خاطرنشان کرد: تهویه مناسب در مراکز تجاری برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مراقبت، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تقویت برنامه واکسیناسیون عمومی، تقویت آمادگی نظام سلامت برای پذیرش بیماران و آموزش همگانی و اطلاع رسانی گسترده از جمله مهمترین برنامه هایی است که باید برای مقابله با سویه جدید ویروس کرونا در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: استقبال مناسب مردم استان از دوز سوم واکسن قابل تقدیر است و ضروری است این روند مناسب تا رسیدن استان به ایمنی نسبی و جلوگیری از گسترش ویروس تداوم یابد.

رئوفی تصریح کرد: با توجه سرایت گسترده سویه جدید کرونا از طریق مبتلایان به سایر افراد، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استقبال از واکسیناسیون بهترین راهکارها برای مقابله با آن است.

انتهای پیام